SEO markedsføring

Hvilken type markedsføring har din virksomhed behov for?

 

Det kan være en jungle at finde rundt i de forskellige former for markedsføring. PR, TV-spots, radioreklame, søgemaskineoptimering – hvad skal man vælge?
Læs med her og få indblik i, hvilken type markedsføring, der er passende til netop din virksomhed, alt efter hvordan du ønsker at brande dig.

Flyers

Mange anser flyers som en gammeldags form for promotion. På trods af det, virker det stadig i den grad.
Flyers er for eksempel et godt værktøj, hvis du har en lokal virksomhed og gerne vil have dit budskab ud til den nærliggende målgruppe.

Der findes et hav af selskaber som udbyder flyers designet efter dit ønske. Det er en billig løsning, da der er stor konkurrence på flyer markedet og du vil derfor kunne forhandle dig til en god pris.

Et lidt dyrere alternativ er bannerreklamer som kan hænges langs stilladser eller lignende.

Tv-reklamer

Tv-reklamer er for de virksomheder med et relativt højt marketingbudget. Det er en stor omkostning, hvis man er interesseret i at få vist sin tv-reklame i bedste sendetid. Dertil skal produktionen af en reklamefilm påregnes.

Det er et dyrt medie at benytte. Når det så er sagt, er det uhyre effektivt.
Tv egner sig særdeles godt, når det kommer til at øge kendskabsgraden til produktet.

Forestil dig hvor mange danskere, der bliver eksponeret for din reklame, som ligger imellem nyhederne og afgørelsen i Vild Med Dans hver fredag.

Søgemaskineoptimering

Søgemaskineoptimering er for dig, som gerne vil sælge dine produkter eller tjenesteydelser over internettet. Har du for eksempel en webshop eller en hjemmeside, som har til formål at lede til salg, er søgemaskineoptimering værd at overveje.

For dig som ikke er helt med på hvad søgemaskineoptimering indebærer, får du det udpenslet her.

Søgemaskineoptimering (også kaldet SEO), handler i bund og grund om, hvor højt din hjemmeside ligger på Google. Du har mulighed for at hyre et team af SEO specialister, som sørger for, at din hjemmeside ligger så højt som muligt på Google, når målgruppen søger på relevante søgeord i forhold til dit produkt.

For når alt kommer til alt – hvor mange trykker over på side to på Google?

Jeg håber du er blevet klogere på, hvilken type promotion din virksomhed kunne have brug for.

 

spacer